HomeShopRegulationsArticlesDownloadContact usCart
Choose your language:   Polski English German
        Powiadomienie o plikach cookie
Powiadomienie o plikach cookie
Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej
Nie pokazuj ponownie

Regulamin zakupów w sklepie viaken.pl
Obowiązujący od dnia 02.06.2016 r.

Strony transakcji i przedmiot transakcji.
1. Sklep internetowy viaken.pl, działający pod adresami www.viaken.pl, www.viaken.eu, http://diagcars.com, prowadzony przez firmę Viaken z siedzibą w Krakowie przy ul. Paproci 8, 30-714 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 676-183-07-35, REGON 351583633 , prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Klient może kontaktować się ze Sprzedającym korespondencyjnie pod adresem: ul. Paproci 8, 30-714 Kraków, pod adresem poczty elektronicznej biuro@viaken.pl, pod numerem telefonu: (0-12)257-10-16, 696-906-696.
3. Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego Viaken towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
4. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od Umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku firma Viaken zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).


Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca – Firma Viaken nie ponosi kosztu odesłania Towaru chyba że uzgodniono inaczej z Kupującym.

Brak możliwości odstąpienia od umowy:
6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Opis procedury reklamacyjnej:
7. Kupujący może składać firmie Viaken reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem biuro@viaken.pl lub w formie pisemnej na adres Dział Reklamacji Viaken, ul. Paproci 8, 30-714 Kraków. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Kupujący może wykorzystać formularz zamieszczony pod adresem http://www.viaken.pl/bender.php?id=200
1) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji firma Viaken zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
2) Firma Viaken rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
3) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
8. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Jako konsument Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Kupujący może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podając przy tym nasz adres poczty elektronicznej: biuro@viaken.p


Cart

Tour cart is empty

LOGIN FORM
Login:
Pass:

[Get account]
[Forgot password]


BEST PRICE

2094,76
Price:
1428,10 EUR
Cart

Profesjonalny diagnoskop V-Scan DS936 NOWOŚĆ
47,14
Price:
32,86 EUR
Cart

Profesjonalna kamera cofania VIMI VL-14 Kia TYP 2 ( Sportage 3 2010 )
47,14
Price:
32,86 EUR
Cart

Profesjonalna kamera cofania VIMI VL-14 Toyota RAV4
47,14
Price:
32,86 EUR
Cart

Profesjonalna kamera cofania VIMI VL-14 VAG TYP A (Audi A4 A5 S5 Q5 TT Passat)
4000,00
Price:
2809,05 EUR
Cart

Automatyczna stacja obsługi klimatyzacji VIAKEN X530 NOWOŚĆ

Configure


Configure
Please try out our Interface Configurator. This simple tool will guide you how to choose different cables and accessories for any type of diagnostic interface properly.